Khamis, 15 November 2012

Geg4R j@nTunG H4tikU

Penat untuk aku menerangi segala lautan dunia yang suram yang telah aku renangi..
aku tak tau mengapa dan apa kewajaran hati aku terus mengantungkan engkau dirantai hatiku..
sesungguhnya engkau melukaiku dengan begitu sadis sekali..
mungkin tindakan aku sekarang untuk mendapatkan sesuatu yangku mahu begitu kejam berbanding dari aku menjatuhkan kau diretak ..
aku tak rela melepaskan kau begitu sahaja..
titis demi titisan darah yang aku tanggung kesan dari luka ini amatlah tidak tertanggung.. tapi engkau langsung tidak mengerti..
sudah hampir dua hari aku cuba laksanai permintaan engkau mgentikan segala barang hubungan buat seketika bagi meredakan kebencian kau terhadapku..
aku akur..
semuanya kerana aku amat mencintai kau sampai bila2..
aku dah cuba melupakan.. tapi bukan daya aku utk melakukan hal yang sedemikian..
aku cuba untuk bertahan dua minggu lagi,, biarpun ia mengegar jantung hatiku..
semuanya kerana dirimu sayang..
*lunaskan janjimu.. jangan tinggalkan aku sendirian lagi.. aku buntu kamu sayang*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan